Tyski producent serków topionych obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia spółki Sertop. – Na przestrzeni naszej działalności staliśmy się dużą, działającą na międzynarodowym rynku firmą, która posiada ugruntowaną pozycję na rynku krajowym i która z impetem podbija rynki międzynarodowe – mówi Tomasz Kania – dyrektor ds. handlowych Sertop. – Jesteśmy dumni z faktu, iż przetrwaliśmy najtrudniejsze w polskiej gospodarce okresy i przez 25 lat utrwaliliśmy pozycję naszych kultowych serków topionych, produkowanych od początku istnienia firmy. Produktów, które mimo upływu czasu w dalszym ciągu cieszą się dużym powodzeniem wśród konsumentów i to w różnej grupie wiekowej.
– Nasz sukces nie byłby możliwy bez udziału osób, który razem z nami
na niego pracowały. Dziękujemy wszystkim Konsumentom, wiernym od lat
naszej marce oraz Partnerom handlowym, którzy zadbali o to, aby nasze
produkty były ogólnodostępne. Dziękujemy także naszym Pracownikom, a w
szczególności handlowcom, którzy dbali o to, aby serki Sertop były
obecne na większości sklepowych półek.
– Rok 2016 jest dla nas, ze względu na jubileusz rokiem szczególnym.
Cieszymy się, że przez te wszystkie lata byliście razem z nami!
Wsparcie i zaufanie stały się fundamentem naszych osiągnięć i pozycji,
jaką dziś zajmujemy na rynku. Dziękujemy!
aktualizacja (RP)