Bez laktozy. Bez obaw

24 sierpnia 2015 wróć do listy informacji »

Bez laktozy. Bez obaw – nowy profil Łowicz OSM na Facebooku

Latem wszyscy cenimy lekkie, zdrowe jedzenie. Wiele osób korzystając z urlopu szuka ciekawych kulinarnych propozycji, których przygotowanie nie zajmie dużo czasu. Zostało to wykorzystane w planowaniu komunikacji przez Łowicz OSM. Ale na facebookowym profilu „Bez laktozy. Bez obaw” znajdziemy nie tylko ciekawe przepisy. Serwowane z domieszką zabawy i poparte fachową wiedzą szybko pozyskują sympatyków dla mlecznych produktów. Profil szczególnie dedykowany jest osobom, które mają problem z nietolerancją laktozy, a to jedna z najczęściej występujących nietolerancji pokarmowych!

Prowadzona na profilu komunikacja adresowana jest jednak do dużo szerszego grona.

Profil powstał w związku z wprowadzoną na rynek przez Okręgową Spółdzielnię Mleczarską Łowicz nową linią produktów bez laktozy. Celem prowadzonej w ramach profilu komunikacji jest nawiązanie bezpośredniej relacji z konsumentami.

„Strategia działań na utworzonym na portalu Facebook profilu zakłada przede wszystkimskupienie społeczności osób, których problemem jest nietolerancja laktozy. To jedna znajczęściej występujących nietolerancji pokarmowych, dlatego bardzo ważna jest edukacja na temat jej przyczyn oraz sposobów radzenia sobie z tym problemem.

W ramach prowadzonych na profilu działań staramy się angażować zainteresowaną tematem społeczność do udziału w dyskusjach, korzystania z porad specjalistów, inspiracji kulinarnych i udziału w licznych zabawach, za pomocą których również chcemy edukować konsumentów o nietolerancji laktozy, jej przyczynach i skutkach” – mówi Irena Uczciwek z Łowicz OSM.

Profil Bez laktozy. Bez obaw został przygotowany i od czerwca 2015 r. jest prowadzony przez agencję interaktywną ClearSense, która odpowiada za kreację i komunikację Łowicz OSM w ramach portalu Facebook. Rosnące zainteresowanie profilem jest dowodem, że opracowana strategia sprawdza się w grupie potencjalnych klientów produktów bez laktozy.

„Stworzyliśmy Fanpage, którego założeniem jest edukacja w temacie nietolerancji laktozy, a przy okazji dyskretnie promujemy produkty Klienta. Z doświadczenia wiemy, że taka forma komunikacji na Facebooku jest najlepiej przyjmowana przez użytkowników serwisu. Zaplanowana w oparciu o te założenia komunikacja realizuje cele, które wspólnie ustaliliśmy z Klientem, m. in. edukację na temat produktu, uświadamianie zalet produktów mlecznych w codziennej diecie, budowanie wizerunku linii produktów bez laktozy oraz wzmocnienie relacji pomiędzy konsumentami a marką Łowicz” - podkreśla Monika Wołkowicz-Wyszomirska, Social Media Manager w ClearSense.

aktualizacja (RP) 20.08.2015