Innowacyjny format detaliczny Alibaby (jednego z największych firm z segmentu e-commerce) nosi nazwę Hema Fresh i łączy tradycyjne sklepy z cyfrowym doświadczeniem. Mleko z Fonterry jest dostępne na razie tylko w 14 placówkach w Szanghaju i Suzhou. Co ważne, butelkowane jest w rolniczym hubie produkcyjnym Fonterry w prowincji Hebe.
Chińscy przedstawiciele Fonterry podkreślają, że nowość Fonterry
wykorzystuje narastające zjawisko premiumizacji i oczekiwania wyrobów o
wyższym poziomie jakości. Pozostaje to w związku z poszukiwaniem
produktów odżywczych i bezpiecznych.
Konsumenci mogą robić zakupy przy pomocy telefonów komórkowych z dostawą za 30 minut w promieniu 3 km.
Hema Fresh już oferuje produkty UHT marki Anchor, produkty Anchor
Dairy Foods (masło, śmietanka, sery) oraz Anchor Food Professionals dla
odbiorców sektora piekarnicznego.
aktualizacja (RP)