Znany gimnastyk Pane Chen Yibing będzie promować z
Grajewa. W Pekinie podpisano umowę z chińskim sportowcem. W uroczystości
uczestniczyli przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z
Grajewa: Małgorzata Cebelińska, kierownik Handlu Zagranicznego Mlekpolu i
Lech Karendys, dyrektor Wydziału Handlu spółdzielni.
– W związku z projektem szeroko zakrojonej dystrybucji mleka Łaciate
Mlekpol (SM) w kanale e-commerce w Chinach wspólnie z jednym z naszych
chińskich partnerów handlowych, firmą Guangzhou JAVO podjęliśmy decyzję o
współpracy z gwiazdą sportu, która stanie się twarzą projektu i będzie
podporą w działalności marketingowej na tamtejszym rynku, przede
wszystkim w mediach społecznościowych. Mleko Łaciate z chińskimi
napisami pojawiło się na platformie JD.com we wrześniu 2017. Chen Yibing
będzie rzecznikiem mleka Łaciate przez rok, do końca października 2018.
Nie wykluczamy przedłużenia tej współpracy – mówi Małgorzata
Cebelińska.
W ceremonii 13 grudnia uczestniczyli przedstawiciele dystrybutora
marki Łaciate na chińskich platformach e-commerce, firmy Guangzhou JAVO
oraz reprezentanci JD.com, największej chińskiej platformy e-commerce z
produktami spożywczymi. Spotkanie zaszczycili także swą obecnością
polscy dyplomaci: Artur Gradziuk, Kierownik Wydział Ekonomicznego
Ambasady RP w Pekinie, Artur Siejka, Kierownik Wydziały Promocji Handlu i
Inwestycji Ambasady RP w Pekinie i Magdalena Gorzycka, I Sekretarz w
Referacie ds. Rolnych Ambasady RP w Pekinie.
W chińskiej dystrybucji znajduje się 5 asortymentów mleka Łaciate
przystosowanego dla chińskiego odbiorcy – opakowania oznaczone są także
po chińsku. Są to: mleko Łaciate 3,2% 1 l, mleko Łaciate 2% 1 l, mleko
Łaciate 0% 1 l, mleko Łaciate 3,2% 500 ml oraz mleko Łaciate 3,5% 200
ml. Mlekpol (SM) sprzedaje swoje wyroby również za pośrednictwem
platform VIP i Kaola.
Wartość eksportu wyrobów Mlekpolu do Chin w 2017 r. wzrosła dwukrotnie w porównaniu do roku poprzedniego.
aktualizacja (RP)