Chiny: Rośnie popyt na produkty mleczarskie do śniadań

30 stycznia 2017 wróć do listy informacji »

Rosnące dochody i rosnąca klasa średnia zapewniają popyt na zachodni styl życia w zakresie śniadaniowym – rośnie popyt na masło, śmietanę i ser. Tak twierdzi Fonterra. Dlatego nowozelandzki gigant regularnie wzmacnia swoją dystrybucję w Kraju Środka. Produkty marki Anchor dostępne są już w 1 700 placówkach handlowych (kilka miesięcy temu było to 1 400 sklepów).

Szczególną rolę Fonterra widzi w platformach e-commerce, które są lekarstwem na obecność w slepach w ogromnym kraju jakim są Chiny. Fonterra w coraz większym stopniu chce docierać do konsumentów finalnych zamiast do klientów foodservice, których waga byłą do niedawna wyższa.

Aby zwrócić uwagę konsumentów Fontewrra przeprowadziła kampanię ze Stevenem Liu, którego restauracja w Szanghaju posiada gwiazdkę Michelin. Inną formułą dotarcia do wyobraźni konsumentów jest obecność w aplikacjach poświęconych dostawie żywności. Poprzez aplikację Eleme odnotowano 89 milionów kontaktów komunikatem Fonterry.


aktualizacja (RP)