Coca-Cola od dawna widzi szansę ekspansji i zmiany wizerunku poprzez wejście w segment produktów mleczarskich. Nabiał posiada bowiem reputację produktów naturalnych i odżywczych. Wraz ze zmieniającymi się oczekiwaniami konsumentów żądających lepszej dbałości o zdrowie, zmieniało się także podejście menadżerów amerykańskiego koncernu. W 2016 roku Coca-Cola wprowadziła w Indiach mleko smakowe Vio, które zostało opracowane specjalnie z myślą o konsumentach z subkontynentu indyjskiego. Szansą był brak na rynku napojów z wartością dodaną. Ale...
... wprowadzenie produktów na rynek nie przyniosło jednak oczekiwanego
odzewu i plany zarzucono. Rozwój rynku indyjskiego kazał jednak
przemyśleć planowane koncepcje. Firma rozważa powrót do sektora
mleczarskiego, Świadczy o tym przytaczana w mediach wypowiedź T
Krishnakumara, Prezesa Coca-Cola Indie i South-West Asia, który w
gazecie The Hindu Business Line przyznał, że firma ma wypuścić kilka
nowych produktów mleczarskich w najbliższych tygodniach.
aktualizacja (RP)