– Współczesny konsument stał się niezwykle wymagający i znacznie częściej niż kilka lat temu zwraca uwagę na zawartość koszyka zakupowego. Niewątpliwy wpływ na tę sytuację ma panujący w Polsce prozdrowotny trend, który sprawia, że czynnikiem determinującym nasze wybory jest nie tylko cena, ale i jakość danego produktu – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Aneta Będkowska, Marketing Manager w firmie Sertop. – Dodatkowo, obserwujemy także duże przywiązanie do marki. To wszystko sprawia, że mimo ogromnej konkurencji, od ponad pięćdziesięciu lat utrzymujemy swoją wysoką pozycją na rynku serków topionych.
– Jako marka posiadamy długą tradycję wytwarzania tych produktów,
przez co są one rozpoznawalne przez większość społeczeństwa.
Niezmieniona od lat forma pakowania (krążki i kostki) oraz delikatne
liftingi rozpoznawalnych etykiet, działają tutaj dodatkowo na naszą
korzyść. Obecność w ofercie kultowych produktów nie ogranicza nas jednak
w produkcji nowych smaków. Jesteśmy otwarci na potrzeby młodszego
pokolenia i specjalnie dla nich szukamy nowych rozwiązań – dodaje Aneta
Będkowska.
– Duża popularność serków topionych marki Sertop wynika z ich
wszechstronnego zastosowania. Bo serek topiony to nie tylko produkt
śniadaniowy, ale także doskonała baza do przygotowania różnego rodzaju
zup, sosów oraz polew do ciast i ciasteczek. Inspirujące przepisy
dostępne są na blogu kulinarnym www.serkiwkuchni.pl, który założyliśmy z
myślą o naszych konsumentach – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w
firmie Sertop.
aktualizacja (RP)