Firma Zott Polska rusza z kampanią promującą Twaróg Zott Natur

23 marca 2015 wróć do listy informacji »

Firma Zott Polska rusza z kampanią promującą Twaróg Zott Natur

Ruszyła kampania marketingowa firmy Zott Polska promująca Twaróg Zott Natur.15-sekundowy spot telewizyjny zachęca do wspólnych rodzinnych wypieków przed okresem Świąt Wielkanocnych.

W swoim portfolio produktów firma Zott posiada bogatą ofertę produktów twarogowych m.in. Tradycyjny Ser Biały, Twaróg formowany, Twaróg Sernikowy czy też Twaróg typu klinek.

W zeszłym roku firma Zott przeprowadziła relaunch opakowań twarogu. Zmianie uległa również nazwa marketingowa z Naturalna Rozkosz na Zott Natur.

Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja marketingowa Pahnke Markenmacherei z Niemiec. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat.

aktualizacja (RP) 16.03.2015