W uznaniu za wzorową postawę w kształtowaniu kultury
komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych na antenach TVP, za dużą
wrażliwość i kreatywność językową, a także poszanowanie zasad tradycji
języka polskiego – firma Hochland Polska dostała od biura reklamy TVP
wyróżnienie Złota mowa reklamowa. Jest ono przyznawane od 2015 roku.
W uzasadnieniu szczegółowym Dorota Kielczyk z działu kontroli
językowej biura reklamy TVP podkreśliła, że szczególne wyróżnienie
„Złote słowa” otrzymuje kampania „Hochland Kanapkowy – serek z
charakterem” za kreatywną zabawę słowem, swobodne operowanie
frazeologizmami i leksyką, stworzenie unikatowej stylistyki wypowiedzi
postaci – języka zabawnego, z wyrazistym, lecz subtelnym i kulturalnym
przekroczeniem granicy poprawności. Biuro reklamy TVP przekazało
wyróżnienie pragnąc docenić postawę, będącą wyrazem otwartości,
zaangażowania, głębokiej świadomości i wrażliwości językowej oraz chcąc
podziękować za wysiłek we współtworzeniu możliwe najlepszych –
poprawnych, ale też kreatywnych – reklamowych wersji językowych.
Alina Wędlina von Schinka z synkiem Szynkiem, Mieszko „Prezes”
Mleczko i Ula Cebula – to przykład niezwykle charakternych bohaterów,
których można poznać w kampanii reklamowej „Hochland Kanapkowy – serek z
charakterem”. Przygotowanie tej aktywności było dla nas ogromnym
wyzwaniem, ale zakończyło się sukcesem!
Hochland Kanapkowy to aksamitny ser o kremowej konsystencji, a za
jego wyjątkowy charakter odpowiadają wyraziste składniki i różnorodność
dostępnych smaków! W ofercie można wybierać spośród sześciu wariantów:
śmietankowy, z czosnkiem i ziołami, z ogórkiem i koperkiem, z prażoną
cebulką, z szynką oraz ze szczypiorkiem. Kampania „Hochland kanapkowy –
serek z charakterem” wystartowało w czerwcu ubiegłego roku w kilku
mediach równolegle: telewizji, social mediach, kinie, internecie, a
także w postaci ambientów i szeroko zakrojonych działań PR. – powiedział
Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland
Polska.
aktualizacja (RP)