Indie: Coca-Cola wprowadza napój mleczny Vio

5 lutego 2016 wróć do listy informacji »

Działalność w zakresie mleka ma być nowym filarem obok napojów gazowanych, wód i soków oraz napojów mrożonych. Mleko smakowe Vio zostało opracowane specjalnie z myślą o konsumentach z subkontynentu indyjskiego.

Mleko pakowane jest aseptycznie w 200 ml opakowanie i dostępne w wersji pistacjowej i migdałowej. Napój tego typu ma wykorzystać brak napojów z wartością dodaną na lokalnym rynku.

Zarząd miejscowego oddziału Coca-Cola zwraca uwagę na mocno zakorzenioną tradycję spożywania mleka. Produkt zostanie wprowadzony do sklepów internetowych oraz około placówek handlu nowoczesnego, łącznie 500 sklepach. Celem działań dystrybucyjnych jest trafienie do 65% placówek handlowych finalnie.

Vio jest globalną marką koncernu Coca-Cola.

Coca-Cola obecnie rozbudowuje produkcję mleczarską, dlatego produkcję Vio zleca firmie zewnętrznej.

aktualizacja (RP) 04.02.2016