– Dzisiaj rynek branży spożywczej charakteryzuje się
dużą dynamiką. Musimy działać szybko, trafnie oceniać sytuację i
reagować na potrzeby konsumenta – mówi Forum Mleczarskiemu Handel Tomasz
Walerjańczyk, Dyrektor Handlowy mleczarni Łowicz (OSM). – Łowicz (OSM)
to spółdzielnia z ponad 100-letnią historią, polskim kapitałem oraz
bardzo dużym potencjałem. Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie,
zaawansowane technologie, zaplecze i mnóstwo energii do pracy.
Dzisiaj jesteśmy na początku drogi, aby działalność spółdzielni
dostosować do wymogów rynku i uwarunkowań ekonomicznych. Mleczarnia
zmieniła się na wielu płaszczyznach jednocześnie. Wszystko się dzieje
bardzo dynamicznie, ale jesteśmy na to przygotowani. Celem nadrzędnym
jest cena skupu mleka satysfakcjonująca właścicieli spółdzielni –
podkreśla Tomasz Walerjańczyk.
– Na szczęście mam przyjemność pracować dzisiaj z zespołem o dużych
kompetencjach, wiedzy merytorycznej i otwartych umysłach. Intensywnie
współpracujemy ze wszystkimi działami po to, żeby zmiana przyniosła jak
najszybciej oczekiwane efekty.
Portfolio, nowości i rebranding marki „łowickie”, czyli duży powiew
świeżości... to już mamy. Zgodnie z trendami rynkowymi w najbliższym
czasie skupimy się również na produktach funkcjonalnych i
wysokobiałkowych. Muszę zaznaczyć, że nasi partnerzy handlowi z
otwartością przyjmują prezentowaną zmianę – powiedział Tomasz
Walerjańczyk, Dyrektor Handlowy mleczarni Łowicz (OSM) – wskazuje Tomasz
Walerjańczyk, Dyrektor Handlowy mleczarni Łowicz (OSM).
aktualizacja (RP)