– Sery topione wciąż cieszą się popularnością – mówi 
Forum Mleczarskiemu Handel Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol
 (SM). – W przeciwieństwie do serków śmietankowych, w tej kategorii 
konsumenci chętnie sięgają po nowe smaki . Od lat największą 
popularnością cieszy się serek topiony z dodatkiem łososia. Mlekpol (SM)
 oferuje go w serii smaki świata, pod nazwą Norweski. Konsumenci mogą 
także posmakować smaków Meksyku i Włoch. Niezmiennie chętnie kupowane są
 także smaki tradycyjne jak szynka, szczypiorek lub smak naturalny – 
kremowy. 
– Produkcja serów topionych ma wieloletnią tradycję. Mlekpol (SM) 
łączy to, co dobre i sprawdzone, z nowoczesnymi trendami, zarówno jeśli 
chodzi o smaki, jak i opakowania. Największym zainteresowaniem cieszą 
się gramatury mniejsze np. 100 gramowe kubeczki, kiełbaski serka 
tropionego, jak i nieco większe kubki 150 gramowe – wskazuje Ewa 
Gromadzka.
– Mlekpol (SM) ma w swojej ofercie szeroką paletę smaków serów 
topionych wędzonych, od naturalnego wędzonego, po te z dodatkami 
smakowymi, takimi jak szynka lub zioła. 
Sprzedaż serów topionych nie zmienia się. Polski konsument darzy tę 
kategorię pewnym sentymentem. Pory roku także nie mają wpływu na 
zmniejszenie zainteresowania serami topionymi. W sezonie 
jesienno-zimowym sery i serki wędzone najczęściej wykorzystywane są do 
przygotowywania pożywnych kanapek, nie tylko w domu, ale i w miejscu 
pracy. W sezonie wiosenno-letnim serki topione są niezastąpione podczas 
wycieczek, pikników, biwaków – podsumowuje Ewa Gromadzka, Kierownik 
Marketingu w Mlekpol (SM).