– Sery topione wciąż cieszą się popularnością – mówi
Forum Mleczarskiemu Handel Ewa Gromadzka, Kierownik Marketingu w Mlekpol
(SM). – W przeciwieństwie do serków śmietankowych, w tej kategorii
konsumenci chętnie sięgają po nowe smaki . Od lat największą
popularnością cieszy się serek topiony z dodatkiem łososia. Mlekpol (SM)
oferuje go w serii smaki świata, pod nazwą Norweski. Konsumenci mogą
także posmakować smaków Meksyku i Włoch. Niezmiennie chętnie kupowane są
także smaki tradycyjne jak szynka, szczypiorek lub smak naturalny –
kremowy.
– Produkcja serów topionych ma wieloletnią tradycję. Mlekpol (SM)
łączy to, co dobre i sprawdzone, z nowoczesnymi trendami, zarówno jeśli
chodzi o smaki, jak i opakowania. Największym zainteresowaniem cieszą
się gramatury mniejsze np. 100 gramowe kubeczki, kiełbaski serka
tropionego, jak i nieco większe kubki 150 gramowe – wskazuje Ewa
Gromadzka.
– Mlekpol (SM) ma w swojej ofercie szeroką paletę smaków serów
topionych wędzonych, od naturalnego wędzonego, po te z dodatkami
smakowymi, takimi jak szynka lub zioła.
Sprzedaż serów topionych nie zmienia się. Polski konsument darzy tę
kategorię pewnym sentymentem. Pory roku także nie mają wpływu na
zmniejszenie zainteresowania serami topionymi. W sezonie
jesienno-zimowym sery i serki wędzone najczęściej wykorzystywane są do
przygotowywania pożywnych kanapek, nie tylko w domu, ale i w miejscu
pracy. W sezonie wiosenno-letnim serki topione są niezastąpione podczas
wycieczek, pikników, biwaków – podsumowuje Ewa Gromadzka, Kierownik
Marketingu w Mlekpol (SM).