– Opracowujemy nowe koncepcje produktowe, które spełniać będą potrzeby konsumentów i wpisywać się w ich zrównoważony model życia – powiedział Matthias Rensch Dyrektor ds. Operacyjnych w DMK. – Jako wiodący producent żywności stawiamy na podejście zorientowane na klienta. Zdrowie i zrównoważona dieta nie są już tematami trendów, ale od wielu lat są stałym elementem życia. Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na zdrową dietę i coraz częściej stosuje produkty zawierające tak mało cukru, jak to tylko możliwe – podkreślił Matthias Rensch
Grupa DMK to jedna z największych europejskich spółdzielni mleczarskich.
Firma chce reagować na zmieniające się trendy czego wyrazem jest
obniżenie poziomu cukru w wyrobach marki Milram. Na pierwszy ogień pójdą
maślanki i kefiry Milram, później twarożki ,a na końcu desery. Kolejnym
krokiem będzie zmiana receptur wszystkich produktów z dodatkiem cukru.
DMK wytwarza 8,1 tys. ton mleka rocznie i planuje poprzez swoje
działania zmienić całą branżę mleczarską w Niemczech. Firma od początku
roku zmienia receptury swoich produktów.
aktualizacja (RP)