Nowa kampania Mlekovity. Do wygrania Fiat 500X

12 kwietnia 2017 wróć do listy informacji »  

Po sukcesie loterii z okazji 7. urodzin marki Wypasione Mlekovita przygotowała kolejną losową zabawę dla konsumentów. Od 1 kwietnia do 30 czerwca każdy, kto kupi produkty z linii Polskie, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody w tym samochód crossover Fiat 500X.
Po zakupie wybranego asortymentu produktów Polskich należy zachować paragon oraz kod kreskowy z opakowania i zarejestrować je poprzez stronę www.nacalydzien.pl. W loterii do wygrania jest 558 nagród, w tym nagrody miesięczne (losowania: 8.05.2017, 5.06.2017, 5.07.2017): skutery, rowery, karty upominkowe, zestawy lunchbox + bidon, zestawy produktów Mlekovita oraz nagrody w losowaniu głównym (10.07.2017): vouchery na wakacje, specjalistyczne zegarki sportowe i samochód crossover Fiat 500X. Więcej szczegółów i regulamin na www.nacalydzien.pl.


Mleko i produkty mleczne odgrywają bardzo ważną rolę w żywieniu człowieka. Stanowią cenne źródło dobrze przyswajalnego wapnia oraz pełnowartościowego białka, a także pewne ilości fosforu, potasu, magnezu, witamin A, D, E oraz z grupy B. Dlatego mleko, masło, jogurty i inne przetwory mleczne powinny być stałym elementem codziennej diety zarówno dzieci, jak i dorosłych. W oferowanym przez Mlekovitę asortymencie liczną grupę stanowią wprowadzone z ogromnym sukcesem innowacyjne, naturalne, o niewątpliwych zaletach dla zdrowia mleko i produkty mleczne pod marką Polskie, które od lat cieszą się uznaniem zarówno konsumentów, jak i ekspertów, zdobywając liczne nagrody. Produkty Polskie zostały m.in. uhonorowane znakami Poznaj Dobrą Żywność, były regularnie wyróżniane w konkursach na najwyższą, wysoką i wyróżniającą jakość na Targach Mleczarskich Mleko Expo oraz wielokrotnie nagradzane w konkursie Lider Forum i zdobywały tytuły: „Produkt Roku”, „Złota Mleczna Rewia”, „Mleczna Perła”, „Perła Rynku FMCG”, „Hit Handlu” (mleko Polskie aż cztery razy z rzędu w latach 2013-2016), „Przebój FMCG”, „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, „Laur Konsumenta” czy „Produkt na Medal”.

Wiosną 2017 r. Mlekovita zaprasza wszystkich konsumentów do wspólnej zabawy – 1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna pod hasłem „Polska Mlekovita na cały dzień”. Można w niej brać udział do 30 czerwca 2017. Akcja obejmuje promocję, w której premiowane są zakupy 44 wyrobów: jogurtów pitnych 250 g (różowy z zieloną herbatą, wiśnia-żeńszeń, jabłko-mięta, pomarańcza z melisą, kawa z guaraną, owoce leśne, truskawkowy), jogurtów w kubku (9% owoców) 150 g (brzoskwinia z marakują, wiśnia, truskawkowy, owoce leśne, naturalny) i 350 g (waniliowy z pokruszoną laską wanilii, truskawkowy, brzoskwinia z marakują, naturalny), serków wiejskich (500 g, 200 g, lekki 150 g, brzoskwinia-marakuja 150 g, z truskawkami 150 g, bez laktozy 180 g), masła ekstra (82% tłuszczu 200 g i 100 g, ziołowe 75% 100 g, z czosnkiem 75% 100 g, lekko solone 81,5% 200 g, o zmniejszonej zawartości tłuszczu 60% 200 g), mleka spożywczego pasteryzowanego (2,0% i 3,2% 1 l), maślanki (naturalna 1 kg, truskawkowa 1 kg, naturalna 400 g, cytrynowa 400 g, truskawkowa 400 g, pieczone jabłko 400 g, stracciatella 400 g), kefiru (naturalny 1 kg i 400 g), śmietanki 30% 200 ml, śmietany 200 g (12% i 18%) i 400 g (18%) oraz mleka zsiadłego 370 g.

aktualizacja (RP)