Nowe logo SM RYKI

26 stycznia 2015 wróć do listy informacji »

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z największych producentów sera dojrzewającego w Polsce, odświeżyła swój znak graficzny. Nowoczesne metody produkcji oraz długoletnia tradycja to dwa główne przekazy płynące z nowej szaty graficznej. Zmiany w logo spółdzielni odzwierciedlają także stały rozwój technologiczny i podnoszenie jakości oferowanych produktów.

Nowy znak graficzny Spółdzielni Mleczarskiej Ryki nawiązuje do treści zawartychw poprzednim logo. Zróżnicowanie koloru czerwieni, zastosowanie różnorodnych krojów czcionek oraz dopracowanie poszczególnych elementów, nadaje nowemu znakowi odświeżony wizerunek.

Dominująca oraz umieszczona w centralnej części nazwa Ryki podkreśla silny związek spółdzielni z miastem, w którym prowadzi swoją działalność. Czytelna czcionka o eleganckim charakterze oraz umieszczenie daty 1926 symbolizuje wieloletnią tradycję firmy. Fantazyjna litera „R” dodaje całości energii i rozmachu.

Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie. Na początku przyszłego roku na rynku pojawiają się nowe etykiety dla 10 rodzajów ryckich serów w blokach. Niebawem Spółdzielnia Mleczarska Ryki chce również poszerzyć swoją ofertę produktową o wykwintne sery długodojrzewające.

Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoją działalność prowadzi już od blisko 90 lat, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Przez lata obecności w branży mleczarskiej SM Ryki zdobyła silną pozycję oraz zaufanie klientów

aktualizacja (RP) 12.01.2015