Jabłka, mleko, drób i marchew – to produkty, którymi
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wraz z Agencją Rynku Rolnego wita
pielgrzymów z całego świata. Posmakować ich można w Pawilonie Polskim
pod Wawelem w ramach kampanii „Poland tastes good”.
Celem kampanii jest przedstawienie uczestnikom Światowych Dni
Młodzieży najlepszych polskich produktów i promocja kraju na arenie
międzynarodowej. Odbywa się ona pod wspólnym hasłem „Poland tastes
good”. To jedno z działań na rzecz stworzenia silnej marki polskiego
rolnictwa.
Młodzi pielgrzymi mogą skosztować promowanych produktów w Pawilonie
Polskim w Krakowie. Znajduje się on w sferycznych namiotach pod Wawelem.
Dla odwiedzających przygotowano jabłka i soki jabłkowe, marchewki,
jogurty oraz kabanosy drobiowe.
Promocja polskiej żywności wysokiej jakości odbywa się też w
internecie. Dla każdego z produktów została przygotowana odrębna kreacja
– od konkursów poprzez animacje po filmy. Wszystkie łączy wspólna
strona internetowa: www.polandtastesgood.com. Przekaz wzmacniają też
media społecznościowe.
aktualizacja (RP)