Rusza kampania reklamowa Robico
4 czerwca 2016
wróć do listy informacji »
1 czerwca rusza kampania reklamowa marki Robico w
Warszawie, Krakowie i GOP. Robico postanowiło stworzyć nową odsłonę
zeszłorocznej kampanii, tym samym kontynuując przyjętą w roku 2015
strategię komunikacji. Tegorocznym celem jest przede wszystkim
wzmocnienie świadomości marki wśród odbiorców. Promowanym produktem po
raz kolejny jest Kefir Robico.
Kampania oparta jest na nowatorskiej kreacji i strategii reklamowej
przygotowanej przez agencję reklamową JJ Entertainment na mocy przetargu
rozstrzygniętego w lutym 2015 r.
© robico
Kampania podzielona jest na:
a. Działania wizerunkowe oparte na outdoorze wykorzystujące
następujące nośniki: billboardy, fullbacki autobusów oraz ekrany LCD w
komunikacji miejskiej w Krakowie i GOP.
b. Działania wspierające sprzedaż – akcja przy półce sklepowej
obejmująca głównie Warszawę, Kraków i GOP oparta na dedykowanych
konkursowych etykietach produktów oraz zestawie materiałów POS dla
kontrahentów sieciowych i hurtowych.
Strategia kanałów komunikacji:
1. Wielkopowierzchniowa reklama zewnętrzna:
Reklama outdoorowa zostanie umieszczona na siatkach
wielkoformatowych, które zapewniają największą liczbę kontaktów odbiorca
– reklama spośród nośników zewnętrznych.
- Warszawa
Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 1 308 542
- Kraków
Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 3 278 421
- GOP
Szacowana ilość kontaktów z reklamą na nośnikach: 865 928
2. Reklama fullback na autobusy
Wykorzystamy 37 nośników reklamowych na pojazdach komunikacji miejskiej – 10 w Krakowie i 27 w GOP.
Łączna szacowana ilość kontaktów z reklamą w okresie kampanii wyniesie: 15 072 317.
Okres emisji: czerwiec 2016 r.
3. Kampania video na ekranach LCD w Krakowie i GOP
Wykorzystany będzie 30 sekundowy spot reklamowy wyświetlany w komunikacji miejskiej.
W Krakowie do dyspozycji będzie 50 autobusów po dwa nośniki w
każdym, czyli 100 nośników oraz 90 tramwajów po 3-4 nośniki w każdym, co
łącznie daje 294 nośniki reklamowe. Zaplanowana łączna liczba
wyświetleń w Krakowie wyniesie 676 000.
W GOP wykorzystanych będzie 20 tramwajów po 2-4 nośniki w każdym, co
łącznie daje 80 nośników reklamowych. Za ich pomocą wyświetlony będzie
spot w liczbie 172 000 razy.
4. Materiały POS
Wobblery oraz zawieszki na drzwi sklepowe zostaną rozdystrybuowane w
sklepach sieci handlowych oraz punktach sprzedaży detalicznej na
terenie Warszawy, Krakowa oraz GOP.
5. Konkurs
W ramach wsparcia sprzedaży produktów Robico w czerwcu 2016 w całej
Polsce przeprowadzony zostanie konkurs na portalu społecznościowym
Instagram, o którym Robico poinformuje klientów za pomocą mediów
społecznościowych oraz etykiet promocyjnych.
- Etykiety promocyjne – warunkiem przystąpienia do konkursu będzie zakup Kefiru Robico o dowolnej gramaturze.
Warto postarać się o wcześniejsze zatowarowanie.
- Instagram - to tu będzie rozgrywał się konkurs, który pomoże
zbudować nowy kanał komunikacji marki dzięki zaangażowaniu konsumentów.
Główną zachętą do wzięcia udziału w konkursie będą atrakcyjne nagrody:
zestawy od Robico (Wielka Księga Soków, fartuch, rękawica, t-shirt,
kubek) rozdawane co tydzień oraz nagrody główne – blendery marki
Philips.
Konkurs trwa od 9 do 29 czerwca 2016 r.
aktualizacja (RP)