Wyróżnienie dla kampanii mleczarni Mlekpol (SM) w kategorii Digital w konkursie Kreatura

12 grudnia 2017 wróć do listy informacji »

„Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. – kampania maślanki z Mrągowa została zauważona przez specjalistów polskiej branży reklamowej. W XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie Kreatura 2017, agencja Red8Digital, odpowiedzialna za koncept kreatywny i przeprowadzenie kampanii, otrzymała za nią liczące się w branży reklamowej wyróżnienie w kategorii Digital – kampania zintegrowana digital.


Konkurs Kreatura wyłania najlepsze dzieła polskiej sztuki promocji. Prace oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Taka właśnie była kampania Maślanki Mrągowskiej.

W maju w największych miastach Polski i w Internecie pojawiły się czarno białe portrety z hasłem „Nie jestem byle kim”. Treść uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła część „Nie jem byle czego”. Podstawowym celem producenta była chęć zwrócenia uwagi konsumentów na to, jak ważne jest świadome i racjonalne planowanie diety. Przypominając o Maślance Mrągowskiej Mlekpol przypomniał o tradycyjnych polskich wyrobach mleczarskich, które przez setki lat stanowiły naturalne źródło niezbędnych dla ludzkiego organizmu składników odżywczych. We wrześniu kampania weszła w III etap realizacji przyjmując hasło „Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego”. Od początku komunikacja promocyjna Maślanki Mrągowskiej odbywała się nie tylko na bilboardach w całym kraju, ale także w mediach społecznościowych zyskując tym samym wielki zasięg i interakcję z konsumentami.

aktualizacja (RP)