„Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego”. – kampania maślanki z Mrągowa została zauważona przez specjalistów polskiej branży reklamowej. W XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie Kreatura 2017, agencja Red8Digital, odpowiedzialna za koncept kreatywny i przeprowadzenie kampanii, otrzymała za nią liczące się w branży reklamowej wyróżnienie w kategorii Digital – kampania zintegrowana digital.
Konkurs Kreatura wyłania najlepsze dzieła polskiej sztuki promocji.
Prace oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz
ponadprzeciętnej jakości wykonania. Taka właśnie była kampania Maślanki
Mrągowskiej.
W maju w największych miastach Polski i w Internecie pojawiły się
czarno białe portrety z hasłem „Nie jestem byle kim”. Treść
uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej
Mlekpol, wyłonieni drogą castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła
część „Nie jem byle czego”. Podstawowym celem producenta była chęć
zwrócenia uwagi konsumentów na to, jak ważne jest świadome i racjonalne
planowanie diety. Przypominając o Maślance Mrągowskiej Mlekpol
przypomniał o tradycyjnych polskich wyrobach mleczarskich, które przez
setki lat stanowiły naturalne źródło niezbędnych dla ludzkiego organizmu
składników odżywczych. We wrześniu kampania weszła w III etap
realizacji przyjmując hasło „Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą
byle czego”. Od początku komunikacja promocyjna Maślanki Mrągowskiej
odbywała się nie tylko na bilboardach w całym kraju, ale także w mediach
społecznościowych zyskując tym samym wielki zasięg i interakcję z
konsumentami.
aktualizacja (RP)