Zott Polska: Produkty dla dzieci ważną pozycją na półce
14 maja 2018
wróć do listy informacji »
– W kontekście wielkości sprzedaży kategoria produktów
mleczarskich dla dzieci jest kategorią stabilną – mówi Forum
Mleczarskiemu Handel dr Małgorzata Bogdan, Specjalista ds. Komunikacji w
Zott Polska. – Warto jednak podkreślić, że w zależności od liczby
dzieci w danym przedziale wiekowym (np. mniej dzieci w wieku
przedszkolnym niż w wieku szkolnym), zmieniają się preferowane formaty
produktów (gramatura, wielopaki itp.). Obserwujemy coraz większą
świadomość rodziców, którzy są wymagającymi klientami. Przykładają oni
dużą wagę do składników i jakości produktów podawanych swoim dzieciom.
– Kategoria produktów dla dzieci jest bardzo ważna z perspektywy
handlowca, ponieważ jest mocno pożądana przez konsumentów. Należy
podkreślić, że handel jest otwarty na testowanie nowych produktów dla
tej grupy docelowej, jak również na ciągłe odświeżanie i rozwijanie
oferty – podkreśla dr Małgorzata Bogdan.
– Naszą największą marką w tym segmencie jest marka Monte, która już
od 1998 roku buduje rynek produktów dla dzieci. Portfolio marki
obejmuje: desery mleczne w różnych formatach; desery mleczne z dodatkami
np. Monte Champions 125 g; przekąskę Monte Snack oraz napój Monte
Drink. Produkty tej marki łączą następujące składniki: mleko, czekolada i
orzechy – wskazuje nasza rozmówczyni.
– Drugą z naszych marek dla najmłodszych konsumentów jest marka Milk
Tiger, której podstawowym składnikiem jest oczywiście mleko. Pod marką
Milk Tiger kryje się szeroka gama produktów dla dzieci, takich jak:
serki homogenizowane, jogurty z drażami, jogurciki pitne oraz serowe
przekąski Cheese Tiger. Obie te marki wspieramy kampaniami mediowymi,
jak również licznymi aktywacjami sprzedażowymi i akcjami konsumenckimi –
opowiada dr Małgorzata Bogdan.
Wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa, popyt na produkty
dedykowane dla dzieci będzie rósł. Pozytywne skutki może w tym wypadku
przynieść również tzw. efekt 500+ – wskazuje Specjalista ds. Komunikacji
w Zott Polska.
aktualizacja (RP)